Narinaf mi je veliki izazov

Ako učite Američki engleski samnom, evo novog videa. Meni se Američki engleski svidio. Odabrao sam ga jer je Amerika moje glavno tržište jer se radi o tehnologiji. A onda ga slušao i slušao pa zavolio. Jako je težak za izgovor, jer nitko ne zna koliko točno ima glasova osim onih izravnih u abecedi.
Negdje sam vidio popis 57. https://www.youtube.com/watch?v=rK_c5T3QMmY. Naučio sam da je neki TH izgovor problem, a to je najmanja stvar u Američkom engleskom. Zadnje godine govorim i pitam na sve strane kako zvučim u izgovoru slova T ili TT koji se nađe između dva samoglasnika gledano ne samo jednu riječ nego i skupina riječi.
Na primjer "got it" slovo t na kraju riječi got je između dva samoglasnika "o" i "i". I ja onda to čujem kao "garit" ali kad ja izgovorim "garit" to nema veze s izvornim izgovorom i nitko me neće razumjeti. To se izgovara "gadit", sa slovom "d" ali to "d" zadrhti i ja čujem slovo "r" i mnogi još u svijetu čuju "r". naime, sve ide iz vrata, pa je sve duboko i drhtavao.
Zatim to slovo "a" umjesto "o". Dugo mi je trebalo da otkrijem da Amerikanci svako "o" ali baš svako "o" izgovaraju "a" jer je "a" grlenije, ne moraju ići glasom gore pa dolje, nego im je sve ravna drhtava crta iz vrata. garit (got it), abarit (about it), narinaf (not enough).
Ako je manje veće onda je i teže lakše, pa sam ja tako odlučio govoriti američki a ne UK engleski u kojem je uvijek o = o, t = t i jedina teška stvar je taj TH.
Puno mi pomažu online rječnici u kojima čujem i AM i UK i na taj način i znam da dobro čujem tu razliku, jer bih bez toga mislio da krivo nešto čujem. Pomaže mi puno i IPA notacija u kojoj jasno vidim slovo kako se izgovara.
AM izgovara "of" = "av" opet "a" umjesto "o" a od "f" ni traga ni glasa nego je tu slovo "v". To je teško uhvatiti uhom bez hvatanja pogledom u IPA, jer u izgovoru rečenica vrlo malo se čuje od tih kratkih riječi.
Sreo sam ljude u Hrvatskoj koji izvrsno izgovaraju to drhtavo "d" a da nikad nisu bili u AM. Znači može se. Kad mogu oni moći ću i ja. 2025. godine ja ću imati 10.000 sati slušanja AM engleskog a to je mjera po kojoj ću postati Mozart u AM engleskom.
Pet prošlih godina prošlo je brzo, pa će sljedećih pet još brže, a ja sam sad zadovoljan s postignutim, a kako ću tek tada biti.
Priključite mi se, učimo zajedno, otvorite svoje video kanale, komentirajte. Djelimo svoje učenje.

Primjedbe