SPA i krug učenje - junior developer

Nedavno sam otkrio kad tipkam riječ i "pravopis" dobijem kako se pravilno piše ta riječ. Primjer, tipkam: mješalica pravopis enter https://www.google.com/search?q=mje%C5%A1avina+pravopis&rlz=1C1GGRV_enHR753HR753&oq=mje%C5%A1avina+pravopis&aqs=chrome.0.69i59j69i60.6394j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Za značenje engleske riječi tipkam: riječ mean enter Na primjer enough mean enter https://www.google.com/search?q=enough+meaning&rlz=1C1GGRV_enHR753HR753&oq=enough+mean&aqs=chrome.0.0j69i57j0l6.3963j1j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8 To je najbrže ikad što dolazimo do tih podataka. Jedino brže od toga je da nam Google čita misli. Ljudi koji su se rodili u doba weba imaju sad već 30 godina. Ako njima dodamo one koji su 1990. imali 25 i koji su tad počinjali poslove, danas imaju 55 godina. Svima zaposlenima danas je znači najnormalnije ovo gore na početku što sam napisao. Najnorlmalnije im je sve u vezi online, remote, rad od doma... Ja se tome i dalje načuditi ne mogu! A to je zato što sam radio 15 godina prije 1990. Pa koliko to promjena može stati u jedan ljudski život? Sve mi je to nevjerojatno i liči na san. Naprosto su promjene pre pre brze. Neke promjene su prošle da i ne znamo da su postojale. Većine ih se ne možemo sjetiti kao ni što smo jeli danas za ručak, a u većini nismo ni sudjelovali, nismo ih stigli osvjestiti a one prođoše. Developerima je najnovija stvar ona koju su danas pročitali u blogovima. Ja sam predavao u državnoj školi ono što bi taj dan pročitao na Twitteru. Sad sam otkrio SPA = Single Page Application, View.js, Angular, React i samo pristižu. Pitao sam developerske grupe od kud takav rast tehnologije koja nema SEO. Ako se odreknemo SEO onda Googleov prvi veliki posao, tražilica, gubi posao. Ne žali on za tim jer on je možda jednog nogom već na Marsu. Evo kako su mi taj fenomen SPA objasnili na developerski grupama, to su prave male knjige od ljudi koji to rade svaki dan: https://www.facebook.com/groups/devhr/?multi_permalinks=2952285668142730&notif_id=1588073422588246&notif_t=feedback_reaction_generic&ref=notif https://www.facebook.com/groups/devhr/?post_id=2952285668142730&comment_id=2954427904595173&notif_id=1588154246015168&notif_t=group_comment_mention&ref=notif Oni uče mene, ja učim početnike kako bi njima dolazili juniori bliži praksi. Oni olakšavaju meni, ja olakšavam njima, a učenici, ljudi koji ulaze u taj krug bolje iskorištavaju svoje vrijeme.

Primjedbe