Preporučujem ovaj e-marketing

Autor ove knjige djeli s nama svoje iskustvo u e-marketingu. Izvrsno je. Knjiga je ključ u ruke ne samo za marketiranje autora knjiga tipa sam svoj nakladnik, nego svih koji imaju svoj proizvod.
Knjiga
Sve sam radio što je u knjizi, osim nečeg ponajboljeg što mi je otkrio autor, a to je:
- kroz sve kanale koje koristimo, pisati URL svoje stranice s istaknutim gumbom "Kontakt",
- od tih kontakata napraviti listu onih koji kupuju naše proizvode i žele kupovati buduće
i sad ono glavno od glavnoga:
- kontaktima s te liste slati osobni email kad imate novi proizvod.
Autor je slao osobnih 250 emaila dnevno s te liste, kad je imao nešto novo.
Zaboravite na masovni email, šaljite pojedinačni email, svojoj listi svih lista. I komunicirajte s ljudima na toj listi, pomažite si, propitujte se, jer, ponavljam, cilj vašeg marketinga je ta lista i za nju ne treba žaliti vremena. Ista može biti i vaš "master mind" (naziv kojeg Napoleon Hill koristi za skupinu ljudi koja raspravlja o projektima, idejama, željama svojih učesnika).
Ako sakupite takvih prijatelja 100, pravo je uživanje biti s njima privatno u kontaktu jer djelite iste teme, a zamislite što tek znači 100 sigurnih kupaca od kojih svaki može dovesti jos 10 jer je oduševljen.
Ne bombardirajte takve prijatelje s masovnom poštom od 15.000 pretplatnika jer će se oni prvi uvrijediti i skinuti s takve liste. Izgubit ćete tako sigurne kupce, a ni jednog novog kupca s takvih lista "navali narode" nećete dobiti. Mnogi vas neće čitati, nego unaprijed brisati, jer oni za vas imaju ime i prezime i nisu vaši "poštovani [bezimeni]".
Ona spajanja "Poštovani" + "Ime iz baze" je još uvredljivije za prave online prijatelje jer im se obraća automat, a ne vi.
Jednostavno zar ne.
Preporučujem gore navedenu knjigu gdje ćete sve saznati o kanalima i načinu stjecanja najvažnijih prijatelja.

Primjedbe