Opet sam student!

Pa ima već i više od godinu dana kako sam student na Udemy.com. Evo što studiram:
Ima ih još desetak, većina o PHP o kojem programskom jeziku ću i ja raditi tečaj. Ovi gore navedeni su mi udarni do kraja godine.
Posebno mi se sviđa JavaScript: Understanding the Weird Parts - ovaj način objašnjavanja, dikcija, odabrani sadržaj, način samo-marketinga (pola tečaja od ukupno 13 sati, je besplatno na YouTube). Za autora i tečaj sam prvi put čuo na Stackoverflow.com.
Ja ću u svom tečaju o PHP ići još dublje u pozadinu, do samog tranzistora, ali ne i dalje u poluvodiče, to prepuštam fizičarima. Od PHP scripta do jedinice i nule te logičkih sklopova od kojih je sačinjen hardver računala. Od apstrakcije do realnosti - procesuiranja aplikacije. Na Stackoverflow pitaju što je to parsing, pa me to povuklo da idem o tome, a onda i dalje kroz ostale apstrakcije do elemenata računala.
Osim pitanja na Stackoverflow.com, za put od skripta do hardvera inspirirao me je i ovaj genijalni projekt izrade računala u predmikroprocesorskoj tehnologiji kojeg ovdje imate besplatno
Za ovaj projekt sam čuo ovdje

Primjedbe