Sjećate se moje učenice Nevenke Radenice

Sjećate se moje učenice Nevenke Radenice = https://www.youtube.com/watch?v=77XLM5Xppkk&feature=player_embedded#at=25 Primjer održivosti = http://krojacica.net/

Bilo je blizu ponoći kad sam ugledao obrazac za prijave startup projekata na jednu zagrebačku konferenciju. Na pamet mi pade moja učenica Nevenka, javim joj i ona odmah odgovori, evo sam ispunila prijavnicu.

Na Konferenciji je Nevenka osvojila drugo mjesto. Mislim da su Riječani bili prvi sa svojom Tvornicom API-ja, i zadnje što sam pročitao da su registrirali firmu u Americi.

Često se toga sjetim i uvijek se iznova pitam, kako je moguće da jedna gospođa, majka, supruga, s izgubljenim zaposlenjem u tekstilnoj industriji, koja ima srednju školu, da osvoji drugo mjesto na utjecajnoj Konferenciji internet tehnologije, internet programiranja, pored toliko studenata FER-a i FESB-a, studenata drugih fakulteta, pored toliko inženjera, doktora nauka, matematičara, fizičara, ekonomista, menadžera...

Ono najvažnije zašto danas pišem o Nevenki je to da smo se čuli i da se krojacica.net drži i dalje! Imamo lijepu priču o startupu i priču o održivosti.

Nevjerojatno!

Chapeau Nevenka!

Primjedbe