Kad sebi kažeš budi strpljiv, tvoje učenje je ugroženo

Tek sam na dvanaestoj (od 38 ukupno EffortlessEnglish lessons) nastavnoj jedinici u Školi od A. J. Hogea, a danas sam evo promislio "ne prekidaj Ivica, budi strpljiv".

Sama pomisao na pojam "strpljiv" oduze mi puno snage, baci me na niske grane želje da nastavim učiti. Dosta znam. Dalje ću učiti kroz rad. Idem raditi svoj glavni posao, kodirati, razvijati, dizajnirati web aplikacije i snimati svoje obrazovne video sadržaje, na hrvatskom i engleskom, a učiti koliko mi ostane za učenje.

Ne dolazi u obzir. Ostajem pri planu da navršim dvije godine slušanja, slušanja i slušanja engleskog jezika po nekoliko sati svaki dan. Do listopada ove godine. Već je 15 mjeseci slušanja iza mene.
Vratio sam svoje misli na pojmove zanimljiv sadržaj slušam (TED, A.J.Hoge, audio knjige), tako ću više hodati, zaboravi na vrijeme, uživaj u učenju, jer baš kad mislimo da smo puno naučili, ako ne odustanemo, sljedi novi ciklus sebe kao neznalice. Dubinsko učenje nema dna, a što nas čeka dublje znat ćemo samo ako nastavimo učiti.

Bila je ovo prva kriza moga učenja engleskog slušanjem. Prošla je. Mora proći. Neću se valjda svaki dan s njom objašnjavati. Krize služe da dođu i prođu. I ostave trag. Ovaj post je trag ove moje kratke krize.

Koji dobar osjećaj što sam pobjedio krizu i dalje učim s još većim elanom.

Primjedbe