Dodana vrijednost traži ulaganja

Trebao se pojaviti Tik Tok da ja shvatim što znači influencer. Tik Tok zato što na svaku objavu i po stotine tisća ljudi nahrupi.
Veza s mojim blogom? Da. Kad u sat vremena objavim 5 jednorečeničnih postova, kopiranih statusa s mojih Facebooka i Twittera, dobijem 100 čitatelja. Ako dodam još 5 eto ih 300. Jučer nisam pisao i posjeta je bila 5. Sutra će biti dvoje ili ni jedan. Nema pretplate, sve je jedan roj. Silni oblaci roja koji raste brzinom svjetlosti i još brže nestaje.
Zaključak: viralnost je sirova snaga, teško kopanje kanala. Daš joj mali prst, a ona ti uzme cijelu ruku. Čovjek govori na nekom videu kako ima milijun pratitelja, pogledam, a on ima 100.000. Malo je usporio i pratitelja nestade.
Slažem se da bi naziv "influenceri" trebalo zamjeniti s "kreatori sadržaja". Na žalost, to im ne bi pomoglo ni malo. Ono što se nekima dešava da postaju organizatori drugih, traže firme, dogovaraju poslove i dijele ih kreatorima sadržaja. To je piramida. Ali pojavit će se ogroman broj takvih piramida pa treba opet put pod noge, izmišljati novi posao.
Najbolje mjerilo, i jedino mjerilo je naša dodana vrijednost. Ako je naša dodana vrijednost teže dohvatljiva većini, i ako taj razmak držimo, moglo bi biti jako dobro.
Dodana vrijednost traži ulaganja. Jedno od najvećih je fakultet. Preporučujem.

Primjedbe