YouTube kava za hobi

- Zašto Ivica snimaš obrazovna videa i objavljuješ ih na YouTube?
  1. Dobar mi je osjećaj kad ta videa i do 12 sati dnevno ukupno zajedno ljudi širom svijeta gledaju.
  2. Dobar mi je osjećaj kad vidim da broj pretplatnika na moj YouTube kanal raste.
  3. Dobar mi je osjećaj da ću jednog dana imati 1000 pretplatnika i da će mi tada Google AdSense platiti po koju kavu.
Kad želiš zaraditi cijeli prihod od svog YouTube kanala ili bilo kojeg društvenog kanala, moraš jako puno raditi. Kad si u mirovini i zadovoljan si s pokojom plaćenom kavom, onda to može biti izvrstan hobi. Ovo s kavom je samo da ne kažeš radim besplatno i to je povratna veza koja govori, odlično, ljudima treba moj kanal, dogurao sam do kave. I to nije mala stvar kad znaš da je milijun drugih kanala na istu temu ljudima samo klik daleko.
A to da se ne moram reklamirati, nego se baviti samo svojim hobijem kad hoćeš i koliko hoćeš, i to je dobar osjećaj.

Primjedbe