Da bi u nečemu bili izvrsni, morate što je moguće više toga nevoljeti

Firme koje danas imaju najviše umjetne inteligencije u svojim proizvodima, daju nam najviše posla. Danas, na primjer, svi učimo svaki dan (obrazovanje), komuniciramo, vježbamo, kuhamo (zdravstvo), zahvaljujući kome ako ne društvenim mrežama. Sve ljudsko znanje je na internetu i svaki dan se povećava. Mi pitamo, enter, i evo toga ispred naših očiju.
Čovjek kaže: "Ja ne volim čitati knjigu na ekranu, volim papirnatu." Dobro. Da ekrana nema to čovjek nikad o sebi ne bi znao.
Čovjek kaže: "Ne koristim društvene mreže." Dobro. Da nema društvenih mreža, taj čovjek nikad to ne bi znao o sebi. Ovako ili onako, sve je znanje, o sebi, o drugima, o svemu.
Da bi u nečemu bili izvrsni, morate što je moguće više toga nevoljeti. Zašto "što je moguće više"? Jer to znači da ste dobro informirani, da znate što postoji, da ste to i testirali.
Čovjek koji nikad nije vidio KIndle, ne može reći "ne volim Kindle". Ako vrlo kasno u svom životu otkrije Kindle i oduševi se i to postane njegova nova profesionalna niša, bit će mu žao što to nije ranije otkrio. Ako svoju znatiželju zamislimo kao skener, onda je poželjno da taj skener sve uhvati. Ako ne uhvati sve, onda smo možda izgubili svoju najbolju nišu, jer naprosto nismo znali da takav posao postoji.

Primjedbe