Od danas ne kupujem radi cijene od firmi koje nemaju istaknut plan za Net Zero

 Od danas ne kupujem radi cijene od firmi koje nemaju istaknut plan za Net Zero.

Glasgow Financial Alliance for Net Zero https://www.gfanzero.com/
Rekao sam mesaru:
Na vrata naljepnicu Net Zero je cilj
Napisati plan za Net Zero
na primjer
- moji dobavljači imaju plan Net Zero, koji nemaju nisu moji dobavljači
- moji dobavljači transportnih usluga će imati do 2030. e-vozila ili ne će biti moji dobavljači.
- na krovu naše hladnjače ćemo do te i te godine postaviti solarne ćelije
- privatni i službeni vozni park do 2025. će nam biti 100% e-vozila
itd.
Tko god danas ne napravi i ne objavi plan za Net Zero, ne će opstati sljedećih godina.
Ako se Kina i Rusija ili bilo tko ne uključe u Net Zero, potrošači ne će kupovati njihove proizvode.
Firme se moraju informirati o Net Zero i postaviti svoje planove.
Trebaju pratiti kako će se dijeliti/ulagati $130 trilijardi
Sad imamo tri modela financiranja:
1. Boot up
2. Start up
3. Green up
EU fondovi će postati dio green up financiranja.
Idemo, Net Zero era počinje. To je era gdje gdje se svi poslovni modeli okreću naopako. Stvaramo novu ekonomiju. Do sad smo brali plodove s "niskih grana". Sad trebamo brati s "visokih" plus vratiti plodove niskim granama (opet lijepi plavi Dunav).
Moj biznis je već 100% Net Zero: 20 "Playlists" je 20 "knjiga" koje pišem svaki dan.
Cijena za krajnjeg korisnika je 0 kn pa tako korisnik mog YouTube kanala ne zagađuje atmosferu s iznosom kojeg mi plaća (0 kn). Ostalo ovisi o njemu kao potrošaču:

Primjedbe