Ne bi mijenjao gradivo u školi, mijenjao bi teme razgovora s učenicima

 Sedam načina koji će srednjoškolcima pomoći pronaći svrhu učenja. Kad znaju svrhu učenja, to učenje im ima smisla, postaje zanimljivo i oni se uključe u nastavu.

Meni su posebno zanimljiva ona tri kruga. Nije moguće da se u školi uči samo onaj dio "purpose" jer je taj dio za svakog učenika drukčiji.
Također vidimo da dobiveno znanje u školi pokriva sve manje znanja koja treba današnji svijet. Tu je škola nemoćna jer nitko ne zna koja su to znanja koja svijet treba u narednim godinama, kad učenik dospije na tržište. I što društvu preostaje da ponudi kroz škole? Preostaje uvijek ono isto a to je znanje koje svijet do sad ima. Uz to, možda će mu upravo nešto od tog znanja trebati za ta nova danas nama nepoznata zanimanja. Učitelj Bool je dvije tisuće godina kasnije iskoristio Aristotelovu logiku i izmislio Booleovu algebru koja je temelj računala o kojima nam danas kruh ovisi.
Tri kruga sve manje imaju zajedničkog. Istovremeno, mi ne znamo što će nam iz tih krugova u životu ikad zatrebati. Školom činimo najbolje što možemo. Škola nam je još jedina preostala veza s prirodom, dok nam je društvo postao ekran.
Ne bi mijenjao gradivo u školi, mijenjao bi teme razgovora s učenicima, a jedna tema bi bila i ova o svrsi učenja.

Primjedbe