Zašto je propao moj biznis?

Život i sve u vezi s njim je arhimedova poluga kojoj pomičemo oslonac u ovom ili onom smjeru. Moja privatna škola je bila poluga u kojoj je broj profesora bio proporcionalan broju učenika. Možemo reći da je oslonac bio uvijek na istom mjestu s rastom prihoda, što znači da su jednako rasli i troškovi.
Kad sam napisao knjige, jedan profesor je mogao puno više obučiti učenika, gotovo beskonačno mnogo jer nije bio fizički prisutan dok oni uče. Troškovi su rasli ali puno sporije od rasta prihoda.
Kad sam napustio razrednu nastavu i knjige od papira i prešao na online nastavu u kojoj nije bilo profesora nego su učenici sami učili, oslonac na poluzi se značajno pomakao. Troškovi su težili nuli, a prihod je težio beskonačno.
Ipak, moj je biznis propao. Nema beskonačno mnogo učenika.

Primjedbe