Tri moja Zašto? i tri moja Zato

 Zašto meni nije dosadno hodati svaki dan 10 km?

  • Zato što slušam audio knjigu na engleskom dok hodam.
Zašto meni nije dosadno svaki dan slušati engleski?
  • Zato što sebe vidim kao blogera i youtubera na engleskom jeziku, kao što sam i na hrvatskom i zato što sam zavolio taj jezik i došao sam do metode učenja koja meni odgovara, koja je meni zabavna.
Zašto meni nije dosadno svaki dan ispisati u bilježnicu olovkom dvadesetak rečenica na njemačkom jeziku?
  • Zato što to radim metodom koja meni odgovara, metodom rješavanja matematičkih zadataka, metodom koju sam nazvao AA = Akvizicija + Analitika.
Sve gore navedene stavke "Zašto" sam konvertirao u dnevne navike pa ono što pojedem ne trošim na snagu volje kojom bi se u suprotnom morao prisiljavati na te poslove svaki dan što bi mi ogadilo život i na prvu bih odustao.
Sve moje "Playlists" na YouTube: https://www.youtube.com/user/ivicakartelo/playlists

Primjedbe