Nikad ne reci ovo mi nikad ne će trebati u životu

Sve što znam ili učim naučio sam ili učim od mojih učitelja izravno ili preko knjiga, videa, blogova. Praksa je samo utvrđivanje gradiva. To je zato što je učenje za mene razumijevanje teme od njenog nastanka do danas. Mnogi znaju puno bolje napraviti od mene, ali u razumijevanju teme svi smo isti, nema bolji i lošiji, ili razumiješ ili ne razumiješ.
Na primjer, u programiranju mi puno pomaže što sam diplomirao i bavio se elektronikom, jer je čovjek najprije programirao s fizičkim objektima. Život lovca, pa život u doba agrara, pa industrije i na kraju programiranja je stvaranje viška vrijednosti. Sva živa bića su živa samo zato što znaju stvoriti višak vrijednosti. Taj višak vrijednosti im je jamac života u nestašici i nevolji. Znanje je najvažniji čovjekov višak vrijednosti. Zato nikad ne reci ovo mi nikad ne će trebati u životu. Naprotiv, uloži svoje vrijeme baš u takva znanja kad god imaš priliku i mogućnosti.

Milan Grkovic
Autor
Administrator
Ivica Kartelo Kao i uvijek: Precizno, pokretački i poticajno.
Zahvaljujem na doprinosu.

Primjedbe