Nemojte da vas prvi problem odvrati od učenja



Danas kao da svi podučavaju nešto na internetu. Nemojte da vas prvi problem odvrati od učenja, da mislite da je to pre teško za vas. Samo niste pronašli dobru poduku za sebe. Koja je to poduka, samo ti možeš to pronaći za sebe.
Coursera tečajevi su izvanredno opremljeni. Video objašnjenja, kod za kopiranje, ispiti. Ako škola nema kod za kopiranje nastaje frustracija jer uvijek napravimo neku tipografsku grešku, ali nikad ne znamo što je uzrok što nam program ne radi. Moramo znati verziju programa na kojem je škola, jer sad se programi nadograđuju svakih 6 mjeseci, a tko će tako često ažurirati svoju školu, pogotovo što nema ništa značajno novo za školu.
Sve dobro od Coursere sam ugradio i u svoje tečajeve plus što sam išao i dalje i dodavao dijagrame toka informacije unutar našeg programa.
U funkcijskom programiranju su glavne funkcije, a ne objekti kao u objektnom programiranju, pa se program odvija tako da funkcija zove funkciju i to se samo na ukupnom "zemljovidu" programa može pregledno kao cjelina vidjeti. To treba stavljati i u dokumentaciju. Dokumentacija je meni uvijek bila moja knjiga. Sve smo poslovanje imali u Accessu koji se često mijenjao i ja bih to pratio i svaki put mijenjao cijeli program. Išlo je to lako jer bih otvorio knjigu i sve bih imao objašnjeno kao da sam početnik.
Moja Škola React https://www.youtube.com/playlist?list=PLvYzjHQxr_s3cjOVuE2EU94FUkSEJtcea je meni i dokumentacija. Neko vrijeme ne ću raditi u Reactu i ako mu se ikad vratim, sve ću se lako podsjetiti u toj Školi a onda imati vremena za tragati za novostima i da li su prikladne za konkretnu novu aplikaciju koju radim.

Primjedbe