Verzije kao marketing

Verzije programa, verzije uređaja, nastavci filmova, TV serije su samo jedan od načina kako od nečega imati prihod duže vrijeme. Tu se ne radi o nečem novom, ni evolucijski ni revolucijski, nego baš suprotno, ostaje se na ideji koja se prodaje dok se god prodaje. To je dakle marketinška stvar bazirana na čovjekovim navikama, a navike su vezanje čovjeka za neki uređaj, neku proceduru, neku hranu, bilo što. Tu je znači važno ostati isti, ne se drastično promijeniti, mijenjati ono što ljudima znači "novo" a to je dizajn, a i dizajn paziti da to budu tek sitni detalji koji su jako vidljivi, na primjer, Apple je patentirao i oble kutove svojih ikona, točnije radijus, pa je svojevremeno Samsung platio milijardu dolara globe radi toga i niz drugih stvari. Sad Samsung ima zaobljene stranice ikona i drugi oblik i radijus kutova. Takvih sitnica u verzijama je nebrojeno puno, a svako umijeće je u sitnicama, pa će verzija biti dok su god ljudi robovi svojih navika, a to će potrajati, pa nije zgorega da se i sami u svojim biznisima oslonimo na taj marketing.

Primjedbe