Moja iskustva s kripto valutom

U 25 godina moga pisanja bloga, 13 godina vođenja mog YouTube kanala, od Google AdSense sam dobio 300$. Prije godinu i pol sam tih 300$ stavio na štednju u 4 tada prve kripto valute. Nakon godinu dana sam zaradio 300$ i s time sebe počastio, a i dalje ostavio onih googleovih 300$ i ne gledam koliko su jer to ostavljam kao doživotnu štednju.
Naime, ja sam uvijek imao mišljenje o dionicama, a kasnije i o kripto da je to nešto gdje čovjek mora prodavati i kupovati, a ja taj posao nisam i ne volim raditi pa nisam ni uložio u dionice i kripto. A onda mi je sinulo, pa čekaj Ivica, stavi neku siću tamo i zaboravi. Ostaneš li bez toga, nikom ništa, a bude li prihod, jako dobro. Da mi je netko to objasnio kad sam imao 20 ili 30 godina, možda bi u mirovinu ušao ugodno iznenađen tom vrste štednje.
A da ne kažem da se može svaki dan u kasicu prasicu staviti 5 kn, 10 kn ili 1kn, pa kad se sakupi 250 kn može se kupiti Bitcoin, pa to onda zaboraviti sljedećih 50 godina.
Dobro, razlika je i u dostupnosti i jednostavnosti današnjeg ulaganja u vrijednosne papire, fondove, kripto, sve je na klik.
Ponavljam, ne znam ništa o baviti se trgovinom dionicama i kripto jer je za mene to jako dosadan posao i nikad ga nisam radio, ali kao štednja mi izgleda super, jasno, štednja s onim iznosom bez kojeg možete.

Primjedbe