Nov način učenja programiranja (React-a)

Javite onom koga znate da bi mu ovo možda moglo biti interesantno. 

Nov način učenja programiranja, konkretno, možete odmah početi, besplatno je:

Potrebno:


Kako učiti React u mojoj Školi Reacta bez da napišete ijedan redak koda?
Ovako:
1. Otvorite bilo gdje mapu, na primjer mapu "clone" na c:\ da mi je manje pisati:
a) Otvorite Command Line
b) Tipkajte:
cd c:\ pritisnite tipku Enter
md clone pritisnite Enter
cd clone pritisnite Enter
c) Tipkajte: git clone https://github.com/ivicakartelo/reactblog.git
Tipkajte cd reactblog Enter
d) Tipkajte npm install pritisnite Enter
e) Tipkajte npm start i otvorit će se react aplikacija
f) Tipkajte git log --oneline
Enter
g) Vidite sve commit-e ili cjeline koje sam objasnio u videima ovdje:
Tipkajte Enter koliko god puta treba da dobijete cijelu listu commit-a. Kad ugledate End pritisnite tipku Q.
Otvorite aplikaciju reactblog (otvorite tu mapu) u editoru VSC = Visual Studio Code:
Svaki commit ima svoju jednoznačnu oznaku na primjer cf6f80a je prvi commit nazvan Initialize project using Create React App
Tipkajte:
git reset --hard cf6f80a Enter
I u svom editoru VSC ćete imati samo kod za taj commit.
Na taj način git reset --hard idcommita Enter dolazite do svakog commita, isti se automatski otvara u VSC gdje učite gledajući kod i slušajući mene u odgovarajućem videu. Slušate, gledate, tipkate npm start Enter i vidite taj commit u radu. Koncentrirani ste samo na razumijevanje koda. I idete naprijed, commit po commit. U Školi se inače ne tipka nego kopira kod. Možete po videima otvoriti novu mapu i raditi kako vas videa vode. Znači, imate clone od moje aplikacije s commitima i učite iz nje i videa, radite u svojoj mapi po videima istu tu aplikaciju na način da svaku naučenu jedinicu kopirate potrebni kod.
Ako nekoliko puta, ma koliko puta želite, ponovite taj put, svaki put npm start i vidite kako radi vaša aplikacija u svakom commitu, stječete praksu u stvaranju react aplikacije i nakon određenog vremena ste u stanju i tipkati kod, raditi samostalno od nule, ali samostalnost je kad znate gdje ćete i što pogledati.
Za sva pitanja sam vam na raspolaganju u komentarima ispod ovog posta. Sretno u učenju. React je danas hit i koliko se može vidjeti na internetu i zapošljava.
Već mjesecima i ja učim na ovaj način i za sad je takvo učenje programiranja za mene najbolji izbor. Ako je i za vas, eto ga, ne morate dalje tražiti Školu Reacta bar ne za prvu ruku. Kasnije samo naprijed u druge škole, a ima ih na milijune besplatnih i plaćenih. Ova moja Škola je besplatna. Meni je dovoljna cijena broj pretplatnika, pa ako vam se svidi možete se i pretplatiti bar dok učite jer ako u svom YouTube profilu otvorite opciju primanja obavijesti, znat ćete među prvima kad objavim sljedeći video.
Dobro došli u moju Školu Reacta.

Primjedbe