Talent ne postoji, evo kako sam to otkrio

 Pet godina slušam svog učitelja engleskog A.J. Hoge-a. Pokušavao sam ga imitirati ranije, ali nisam mogao. Tek sad nakon 5000 sati slušanja tog čovjeka počinjem biti u stanju bar koliko toliko ga imitirati, ali važnije je još, što sad imam osjećaj da bih ga mogao 100% imitirati.

Gdje je tu moj talent za imitiranje? Nema ga pet godina i odjednom se pojavljuje. Kako da ne. Ljudi moji sve mi se čini da smo mi talent izmislili. Jer ako ćete sad odjednom otkriti da ja imam talent za engleski jezik, pogledajte moja ranija videa - gdje mi je tad bio talent? Ponavljanje i ponavljanje i ponavljanje jedne te iste radnje milijun puta, milijardu puta, i talent će doći. Jedan govor moga učitelja slušam i po tri mjeseca svaki dan po dva sata. To je slučaj i s ovim kojeg nastojim imitirati. Ako isti govor budem slušao još tri mjesec svaki dan po dva sata u hodu, imat ću još veći talent. Evo tog mog talenta https://www.youtube.com/watch?v=4m8C75b7Gq0 Čega se god uhvatite nakon dovoljnog broja ponavljanja bit ćete talent za to.

Primjedbe