Povratak knjigama od papira

 Drago mi je što se vraćam pisanju knjiga iz jednog jedinog razloga, a taj je, da je meni osobno lakše i draže učiti iz papirnate knjige nego s videa. Kad mi stigne moja zadnja knjiga iz programiranja ću to testirati tako da ću raditi po knjizi, a pošto sam to objavio i na YouTubeo, radit ću i po tim videima i zabilježiti prednosti i minuse jednog i drugog učenja.

Ovog trenutka mi se čini da je knjiga u prednosti iz sljedećih razloga:
1. Gledam u knjigu na stolu, bilježim, skiciram na papiru na stolu, koristim samo oči. Radim na ekranu ono što me knjiga uči, i dalje samo koristim oči.
2. Gledam i slušam video na ekranu, radim na ekranu ono što čujem i vidim u videu. Ovdje koristim oči i uši a to znači slabljenje fokusa jer se on sad dijeli na dva dijela u našem mozgu.
3. Knjiga je nepomična, listovi papira čekaju da ih mi listamo, video ima frekvenciju osvježenja ekrana, teže je naći željeno mjesto u nazad, u naprijed jer video ima 30 "listova" u sekundi.
Kad provedem test zabilježit ću preciznije razlike.
Ta moja istraživanja bi me mogla vratiti učenju iz papirnatih knjiga. Prvi sam počeo online školu, s prvim komercijalnim webom kod nas 1996. godine. Danas, u 2020. bih se mogao vratiti papiru. Ne će web patiti radi toga niti moja satnica na webu, jer će knjiga biti tek neznatan dio moga radnog dana na webu. Kindle je i dalje ne zamjenjiv. Ovdje je riječ o knjigama o programiranju koje pišem.

Primjedbe