Mora li moja knjiga biti drukčija?

 Na Amazon.com je ovoliko konkurencije mojoj knjizi

AngularJS: 156

Sljedeći naslovi koje ću pisati imaju ovoliko konkurencije: PHP 968 JavaScript 2000 Node.js 363 Vue.js 258 React 10000 Angular 697 Python 8000 Prije nego sam počeo pisati knjige na gornje teme sam se upitao zašto bi netko uzeo moju knjigu. Jedini razlog koji ja vidim je da sam drukčiji od drugih. Jedini. Ništa drugo nije razlog. Samo da sam drukčiji. I gledao sam onda te knjige od konkurencije, kupovao ih, listao, radio po njima tražeći svoju drukčijost. Dok ju nisam našao nisam mogao pisati, blokada, a i kako ću pisati ako ne znam razlog zašto bi netko to moje pisanje plaćao. I onda sam našao! Jednu sam večer gledao na NGTV tvornicu "Wolfsburg Volkswagen Plant". Izbacuju 1800 auta dnevno! Pomična proizvodna traka na kojoj rade robotske ruke. To! Pisat ću knjige kao što se rade auti. U knjigama ću graditi aplikaciju na dotičnoj tehnologiji. Aplikacija je auto. Bit će to pomična traka za web aplikacije. I tako je izišla moja prva knjiga u seriji "MOVING ASSEMBLY LINE IN PROGRAMMING" Pomična traka je struktura proizvodnje, ali i struktura podučavanja i struktura projekt menadžmenta. Tako moja jedna knjiga pokriva četri područja ljudske djelatnosti danas, a to su: - proizvodnja web aplikacija - podučavanje web aplikacija - projekt menadžment - pisanje knjiga I sad po tom skeletu pomične trake izlazit će moje knjige kao na traci! Nigdje mi se ne žuri, ali razmišljam i o jednoj knjizi svaki mjesec dana. Ili bolje 2 mjeseca da ne remetim ostale moje dnevne rutine. Našao sam razlog za pisanje knjiga. Sad još samo kupci moraju naći razlog za kupovinu mojih knjiga. Nije isključeno da smo i na posve razdvojenim tračnicama. Ako i jesmo, ja si ne mogu pomoći, jer mogu pisati samo radi svojih razloga, ne radi razloga kupaca. Kupac zna svoje razloge a ja znam svoje. Pa ne će valjda kupac misliti na moje razloge a ja na razloge kupca. Najvažnije je tu: moja knjiga je drukčija od svih ostalih i to je najvažnije. Ne će biti zadugo, ako ju kupci prihvate, navalit će puno drugih autora s istim pisanjem, ali ja ću ostati uvijek prvi i moje će se knjige uvijek najbolje prodavati. Kad ste drukčiji, onda ste uvijek i prvi. To su super alati, drukčiji i prvi, jednim alatom imate dva. Moja najnovija knjiga se još oprema u Amazonu. Njihov algoritam nije još omogućio listanje kroz moju knjigu. Ali ima besplatni uzorak za Kindle. https://www.amazon.com/ANGULARJS-MYSQL-MOVING-ASSEMBLY-LINE/dp/B08M8RJFNN/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=ivica+kartelo&sr=8-1

Ako ja ne nastavim tražiti nove drukčijosti, ako ova moja drukčijost ostane trajna, postat će razlog da se knjiga ne kupuje. I to je to. Ako si jednako drukčiji cijeli život, onda nisi drukčiji. Ili, ako ne promijeniš drukčije koje te diglo, onda će te to isto drukčije i spustiti.

Primjedbe