Autor + Amazon = knjiga u vašim rukama

Proradila je i funkcija Look inside! kod moje knjige na Amazonu https://www.amazon.com/ANGULARJS-MYSQL-MOVING-ASSEMBLY-LINE/dp/B08M8RJFNN/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=ivica+kartelo&sr=8-1

To je nevjerojatna marketinška opcija gdje potencijalni kupac može prelistati cijelu knjigu tek s nekim sporadično izostavljenim stranicama, prije nego se odluči kupiti ju. Može točno saznati da li je knjiga za njega ili nije.

I još nešto, ne znam da li sam vam rekao, za objaviti ovu knjigu na Amazonu, a to znači za ukupan posao od teksta u Wordu do konačne knjige s cijenom, koricama, hrptom, trebalo mi je 2 minute.
Kad je kupac kupi (jednim klikom) knjiga se tek tada tiska, jedan primjerak ili svejedno koliko, i šalje, naplaćuje. Nema skladišta, nema neprodanih knjiga. To je zelena ekonomija, ekonomija na zahtjev. Sve za mene radi Amazon. Ne moram zapošljavati ljude koji će marketirati, prodavati, pakovati pakete, tiskati, razvoziti. Knjiga ima mene autora koji se bavi autorstvom, i ima Amazon koji radi sve ostalo. Stavlja knjigu na sve Amazone s odgovarajućim cijenama, UK, DE itd.
itd.
Puno se Amazon uznoji radi mojih knjiga, da bih ja radio samo ono u čemu sam najbolji i što volim raditi.

Primjedbe