Moja nova knjiga

Izišla je moja prva knjiga iz serije The Moving Assembly Line Programming
https://www.amazon.com/ANGULARJS-MYSQL-MOVING-ASSEMBLY-LINE-ebook/dp/B08MBHXZ4R/ref=sr_1_1?dchild=1&qid=1604153837&refinements=p_27%3AIvica+Kartelo&s=digital-text&sr=1-1&text=Ivica+Kartelo
Sve je više žena među programerima pa je naslovnica u tom trendu. Nakon nekoliko sati od objave izišla je Kindle verzija knjige, a papirnata verzija se tek treba pojaviti, rok je 72 sata nakon objave.
Zadovoljan sam što koristim metodologiju "pomična traka" za učenje, za pisanje i za programere.
Među do sad postojećim alatima za vođenje projekata, Scrum metoda je najsličnija metodi pomične trake. Izumitelj metode je Ford i ista se koristi i dan danas u proizvodnji automobila, ali i u proizvodnji svih proizvoda na svijetu.
Zanimljivo mi je na taj način razvijati priču u knjigama. Najprije ide traka i zaustavljanja na toj traci sa spajanjem dijelova. Svaki dio je samostojan i može se koristiti na trakama za proizvodnju drugih web aplikacija.
U ovoj aplikaciji koju gradim u knjizi tako su se našle tehnologije AngularJS, PHP proceduralno i PHP OOP, MySQL RDBMS, Bootstrap, Većinu dijelova sam već koristio.
Svaki dio se može za sebe testirati, znamo što mu je ulaz i što mu je izlaz. Svaki dio razvijamo zasebno. Tako postajemo autori svojih dijelova za web aplikaciju i rastemo u znanju i usvajanju novih tehnologija kojima se više broja ne zna.
Te dijelove stavljamo na raspolaganje kroz "open software", koristimo unaprijeđenja i dijelove drugih i tako ukupno zajednica raste. To je biznis dijeljenja koji je zelen. Upravo sam odvozio 10 km Nextbike i vratio ga. Koristio sam ga 1 sat. Nakon i prije mene koriste ga drugi. To je zeleni transport izgrađen biznisom dijeljenja. Gradske knjižnice su biznis dijeljenja. Facebook je biznis dijeljenja.
Uostalom i do sad su sve usluge bile biznis dijeljenja. Kod zelenog transporta je novost to što ljudi ne sjede kraj bicikla i čuvaju ih. Sve radi platforma, baš kao što sve radi platforma Facebook na kojoj sad pišem ili platforme Amazon.com, Lulu.com, Udemy.com, YouTube.com i druge koje prodaju moje knjige i tečajeve.
Developeri su i proizvodnja, ne samo usluga, jer proizvode svoje dijelove koji su mash-up, ali ih oni slažu i unaprijeđuju i dijele i prodaju za plaću ili su free lanceri.

Primjedbe