Zašto nas stranac ne razumije?

https://www.youtube.com/watch?v=vzFRjy36kXI

Za neke riječi mislimo da su lake za izgovor, a ono ispadne da su među najtežima ikad. To mi se upravo desilo s riječi 'redundant'. Mnogi učenici ne izgovore ili se ne čuje izgovor zadnjeg slova u riječi i sad mi je jasno zašto moj učitelj kaže: "izgovorite što glasnije možete kraj riječi jer izvorni govornici tiho izgovore taj kraj, ali oni znaju kako će to izgovoriti dok vi ne znate i onda se obično taj kraj kod vas niti ne čuje i riječ je nerazumljiva. Dakle, ne pokušavajte kopirati izvornog govornika na kraju riječi, nego baš radite kontra, budite što glasniji."

Sad na ovoj mojoj muci da me Google razumije, sad i ja razumijem što je moj učitelj rekao. Meni moj izgovor "t" na kraju riječi izgleda toliko glasan da mi cijeli izgovor nagrđuje, međutim, ili tako ili slova t ne ćete od mene čuti.
Ocjenu "Good job!" sam dobio tek kad sam se dobro izderao s tim zadnjim "t".
Iz električnih signala je vidljiv taj moj glasni "t" na kraju, ali je vidljiv i izvorni "t" na kraju, ne tako glasan, ali je vrlo jasno vidljiv. Dakle, bolje glasnije nego nikako. Učitelj kaže da će to doći s praksom na svoje, ali dok učimo da svjesno pojačamo zadnji slog i zadnje slovo.
Meni se čini, ja sebe slušam i ja čujem to zadnje "t" kod sebe, ali na snimci ga nema i zato je ovo važno znati. Bez ovoga mi nikad ne bi saznali zašto nas stranac ne razumije kad smo sve jasno rekli. Nikad ne bi znali što to nedostaje našem izgovoru da nas stranac blijedo gleda, jer mi jasno sebe čujemo u cijeloj riječi. Sad sam osvjestio kod sebe da taj "t" na kraju ja tako nečujno izgovorim da to samo čujem ja i to više iznutra, nego izvana kroz svoju ušnu školjku.
Ovaj video traje 10 minuta ali sam prije toga vježbao pola sata. Znači trebalo je 40 minuta da me Google (da me stranac) razumije i ocjeni s "Good job!" (razumio sam!), a pitam ja vas, koji će to stranac slušati naš izgovor jedne riječi 40 minuta da bi na kraju rekao, razumio sam!?
Ovo je jedan primjer jako uzbudljivog načina učenja gdje nam Google glumi tog stranca, strpljivo, ne dosadi mu nikad i na kraju taj Google radosno uzvikne "Good job!".

Ova aplikacija će mnogima u svijetu omogućiti bolja zaposlenja, unaprijeđenja ili plasman vlastitih proizvoda globalno. Znanje engleskog jezika je nova nafta, samo puno čišće nego na platformama, i više ljudi postaju vlasnici.

Dvije milijarde ljudi govori engleski. To je tržište na kojem ste kad govorite engleski. To je puno kupaca, ali i puno konkurencije. Izlaz je u biti drukčiji, ali tada imamo i manje kupaca i to je cilj, doći do manje kupaca, ne do dvije milijarde, nego do tisuću na primjer ili manje, ali da od vas kupuju na duže vrijeme. Ozbiljna glazba ima manje kupaca od zabavne glazbe, ali su vjerni kupci.

Koliko je vama trebalo puta ponoviti ovu riječ do ocjene "Good Job!" napišite u komentarima. Ne vjerujem da će ikome trebati 40 minuta kao što je meni trebalo. Ne žalim vremena jer sad sam tu riječ usvojio za cijeli život i glatko će mi izlaziti iz usta kad treba.

Pretvorio sam je iz pasivne u aktivnu. Ako neku riječ ne znamo izgovoriti ili smo nesigurni, naš mozak ne želi tu riječ pustiti kroz naša usta, čak i ne pomišlja na nju, izbjegava je, i mi zamuknemo, nemamo riječ iako smo je sto puta vidjeli u tekstu i jasna nam je, ali ju ne znamo izgovoriti i u našem aktivnom rječniku je nema. https://www.youtube.com/watch?v=vzFRjy36kXI

Primjedbe