Zanimanje influencer

 Mislim se s kojim zanimanjem nekad bi usporedio posao influencera i kopanje kanala mi se nameće kao jedini odgovor.

- iscrpljujuće
ali drugih zajedničkih osobina nemaju.
Razlika:
- influencera neki napadaju i vrijeđaju pa ako to ne prihvati kao reklamu, nego se sekira i šokira, to je problem.
Influencer je tek jedan od milijun novih poslova koje nam je donio internet i svim tim poslovima je zajedničko "long tail". U toj LT krivulji hitovi su Google, Facebook, Amazon, Microsoft, Apple a svi ostali među kojima sam i ja su u dijelu "tail".
Upravo radi mogućnosti raditi u "tailu" internet nam je donio poslova kao nikad ni jedna tehnologija. Donio nam je slobodu biti svoj gazda, kretati se po svijetu i raditi od bilo kud, to maže svatko jer je novac za početi biznis jednak nuli, ali i prihod nije veći.
Baš radi te zadnje stavke, svaki dan se na internetu nude milijuni novih sadržaja, blogova, vlogova, e-knjiga, e-škola, e-samopomoći.
Tu ne računam sadržaje u mesenđerima i društvenim kanalima koji uzimaju najviše čovjekove pozornosti, pa za te nove sadržaje čovjeku ne ostaje vremena.
Influensanje se gura u te kanale. Ti kanali su globalni pa influenser mora objavljivati u svako doba 24-satnog dana.
Dugo sam vodio blog "Lovci pogleda". Današnji blog sam nazvao "Kartedium". Izražavam se u medijumu, kojem? bilo kojem, tko me vidi? par ljudi dnevno, tko kupuje od mene? nitko. To je pozicija najtanjeg dijela "taila".
Na internetu ništa ne plaćamo ležarinu našeg sadržaja. Ako nas milijun zaradi 1 kn godišnje to je ukupna zarada 1 milijun. Ako milijarda zaradi po 1 kn to je .... Ako tu zarađenu jednu milijardu uložimo u kripto valutu i to donese 100% rast u godini eto zarade ...
Na toj nekoj ideji leži ta mikro ekonomija koja se manifestira danas na internetu u raznim oblicima a najpoznatiji su razni oblice doniranja autora.
Ne morate biti autor da bi možda bili čak i hit u mikro ekonomiji. Dovoljno je da ste kolekcionar tuđeg sadržaja i svoju kolekciju objavljujete na YouTube-u u nekoj od svojih "play lista". Ili da ste reporter tuđih sadržaja.
Učitelj na daljinu sam od 1994. godine, a online učitelj od 1995., s prvim komercijalnim emailom kod nas i od 1996. s prvim komercijalnim webom kod nas. Od prvog dana me je rad preko interneta asocirao na cjeđenje kapi vode iz suhe drenovine. To je jako velik izvor vode u odnosu što se može danas iscjediti.
Puno nas je u Long Tailu, ogromna konkurencija, i svi nudimo besplatno ili za neku gore navedenu mikro cjenu.
Jer na internetu nudiš svoj sadržaj milijardama ljudi i cijena se formira na tom potencijalnom tržištu, koje to u stvari više nije. Porastom sadržaja na internetu, smanjuje se mogućnost da netko vidi vaš sadržaj.

Primjedbe