Let's get started!

 Recite mi samo jedan valjan razlog zašto ne odraditi ovaj moj YouTube tečaj "AngularJS na pomičnoj traci": https://www.youtube.com/playlist?list=PLvYzjHQxr_s1GH9VHFSsHw25ARgexWBWD

9 koraka ukupno traje niti 20 minuta, a za odraditi vam treba još toliko. Svako pitanje koje imate odmah s njim u komentare ispod videa i mene će YouTube obavjestiti i ja ću odgovoriti, bar u ovom nekom promotivnom periodu.
Ne kodirate, samo montirate, kao monter na tekućoj traci za automobile. Taj gotovi kod kojeg koristimo zovemo "boilerplate". najpoznatije "boilerplate" su gotove web aplikacije koje zovemo "frameworks", Wordpress na primjer.
To ćete imati ako odmah skinete 'step9', krajnji proizvod u mom tečaju. Podjela na 9 dijelova je radi obrazovanja početnika.
Ovaj tečaj je asinkron: učenik uči kad god želi, učitelj odgovara kad god želi, 24/7/365 sati u danu/dana u tjednu/dana u godini.
Tečaj je za 100% početnike. Radujem se vašim pitanjima jer ću iz njih naučiti što popraviti da ovaj tečaj bude još bolji.
Dok vi učite i pitate, ja ću raditi na Drugom dijelu knjige/tečaja u kojem objašnjavam kod tih 9 "boilerplates" u detalje.
Let's get started!

Primjedbe