Moj aktivizam da Dinka Juričić objavi knjige

Dinka Juricic knjiga odavno nije plod "poslovnih ambicija". Akademik Vladimir Stipetić je do smrti 2017. godine napisao DVA STOLJEĆA HRVATSKOGA GOSPODARSTVA (1820.-
2005.), HRVATSKA AKADEMIJA ZNANOSTI I UMJETNOSTI, ZAGREB, 2012., STR.
516.
Tu knjigu čitam u knjižnici. Jedno se vrijeme nije mogla ni posuditi. Knjige su spomenici kulture, umjetnosti i nauke. Knjige su dijeljenje za našeg života i nakon našeg života. Danas je vrlo lako objaviti svoju knjigu na Lulu.com. Ja tamo imam svoje knjige objavljene i stalno ću tamo objavljivati. Naravno, nitko to ne kupuje, ali ja stalno mislim na onoga sebe koji je možda jedini sjedio i sjedi u knjižnici i drhteći od uzbuđenja čita knjigu Vladimira Stipetića.
I ja spadam u one koji misle da biste trebali sakupiti svoje objave i radove u knjigama. Ne jednoj nego počnete ih brže izdavati na Lulu.com u više dijelova a cijenu možete staviti 0 ili ne znam koliko, svejedno je, vi kune nećete vidjeti, pa onda možda ipak bolje stvaiti 0 kn. Objavit ćete knjige u papiru i e-knjige. Ako trebate pomo tu sam. Ja objavim knjigu za 5 minuta, ali ako bih snimao svoj rekord mogao bih je objaviti za 20 sekundi. Trebam samo imati pripremljen pdf, rtf ili doc format knjige, a to je lako kopiranjem mojih blogova kad pišem takvu knjigu.
Sad radim video knjige o programiranju i svakako ću ih objaviti i u e-knjigama i papirnatim.
Ponavljam: pred očima mi je samo jedan čitatelj koji će u mojim knjigama naći neke odgovore na svoja pitanja. Samo jedan bilo kad i bilo gdje. Radi tog jednog ili te jedne pišem blog jer to su moje buduće knjige, lakše mi je od tud skupiti tekstove nego s Twittera ili Facebooka.
Ponavljam: stojim vam na raspolaganju za objavu na Lulu.com. Vi samo pripremite pdf, doc, rtf i onda vam ja pomažem, ali vi ste toliko spretni u tehnologiji da to neće biti potrebno. Osim toga doživjet ćete nešto nevjerojatno u izdavaštvu knjiga vi koji ste radili u izdavačkoj knjizi.
Vaše e-knjige ako budu 0 kn pa one su samo jedan klik daleko od svih nas u cijelom svijetu, samo jedan klik.

Primjedbe