Kako meni najviše odgovara govoriti engleski

Konačno sam uhvatio ruku kako meni najviše odgovara govoriti engleski. Kao što sam u osnovnoj i srednjoj učio povijest, bilogiju, psihologiju i druge predmete pune teksta, tako sad učim engleski.
Pročitao bih nastavnu jedinicu, pa pokušao ponoviti kao svojim riječima, međutim je to bilo klasično štrebanje. Memorizacija za kratke staze.
Sad se pitam da li je bilo samo to. A jeli možda bilo i vježbanje govorništva s rečenicama i riječima koje su napisali puno školovaniji ljudi od nas učenika. Govorio sam glasno i to je sigurno bila važna stvar. Govoriti.
Mnogi ljudi nisu vični pričanju priča. Danas je to jako važno. Sve što radiš možeš poći na konferencije i ispričati o tome priču a da ne govorim da je možeš ispričati i na društvenim mrežama.
Evo što na tu temu na engleskom govorim u najnovijem videu i demonstriram moj napredak u engleskom, jer nisam pauzirao u slušanju, ako sam pauzirao u objavi videa.
https://www.youtube.com/watch?v=CPjS_3pemyI&list=PLvYzjHQxr_s33nBc__TqOjezM6i2_TO02&index=2&t=0s

Primjedbe