Pljeskalo se liječnicima, civilnoj zaštiti, drugima, ali nisam čuo i vidio da se plješće učiteljima

Pljeskalo se liječnicima, civilnoj zaštiti, drugima, ali nisam čuo i vidio da se plješće učiteljima.
Do sad sam najviše videa napravio jučer, 14.4. = 93 minute. To je dakle na grafu maksimum do sad, ali nikad ne znamo koji će naš maksimum biti u životu. Mi znamo naše maksimume u prošlosti, to su maksimumi u pojedinim periodima našeg života, ponavljam, do kraja života mi ne znamo naš "globalni" maksimum.
I sad je samo pitanje da li se nadamo, da li radimo na, još većim osobnim uspjesima ili ćemo uživati u našim sjećanjima na naše bivše uspjehe. To su dva različita puta i svatko upada u onaj koji mu je linija manjeg otpora. Linija manjeg otpora vrijedi za sve nas, jer je ona različita za sve nas. Ako se nađemo u tuđoj liniji manjeg otpora, onda nam postaje teško, jer to nije naša linija manjeg otpora.
Jučerašnjih 93 minute videa sam upravo ugradio u moju online Školu http://kartedium.com.hr/index.php.
Podsjetnik: moja Škola ne traži od vas ni email ni korisničko ime. Možete pitati s nadimkom, ali i bez nadimka. Samo napišete pitanje. Također, u Školi nema spama komentara jer ih ja pregledavam prije puštanja u javnost.
Ne vidim zamjerke mojoj Školi. I lako je meni s mojom Školom jer ja nisam javna škola koja mora imati podatke o učenicima, što povlači veliku administraciju za sobom koja pada na glavu učitelja. A učitelji vole podučavati a ne administrirati, obučeni su za podučavati.
Pljeskalo se liječnicima, civilnoj zaštiti, drugima, ali nisam čuo i vidio da se plješće učiteljima.
Ja im ovim postom plješćem. Učitelji odrađuju ogroman posao za vrijeme ove izolacije učenika, ogroman, i "chapeau" za učitelje!

Primjedbe