Ovaj besplatni proizvod za vas, ne znači da ja radim besplatno

Novih videa od 33. do 39. i sad su svi top tema tekućeg mog tečaja, a to je CMS Škola koji koristite u radu a onda i naučite kodirati. Za učenike: http://kartedium.com.hr Za odrasle: https://www.youtube.com/playlist?list=PLvYzjHQxr_s3LJjiPaNzuy_VMXRPHoIhC Cijeli ovaj moj rad na online tečaju mi odgovara jer ima zanemarivo malo administracije: - jednostavno mi je snimanje ekrana pomoću Camtasia-e - jednostavno je objaviti na YouTube - jednostavno je dodati YouTube video u CMS Škola Napravio sam CMS Škola, testirao u radu, objavio i krenuo s radom u živo, a sad objašnjavam dio po dio koda. Tu je nekoliko zadovoljstava: 1. Kodirati svoju zamisao, konkretno ja ovdje CMS Škola. 2. Moj projekt radi besprijekorno, dnevno je 100 otvaranja, pitanja nema a to je "no news good news". Moj cilj i jeste da pitanja nema, jer to znači da su moja videa jasna i da su pronašla svoju publiku. 3. Snimam videa u kojima prenosim znanje, svojim riječima, svojim odabirom nastavnih jedinica i cjelina i dolazi sve više i više učenika. 4. Biti autentičan. Po čemu sam ja u ovom tečaju autentičan? Po ovome: a) - objašnjavam pisanje skripta za konkretni živi projekt od nule do finalnog proizvoda. Taj proizvod za sad zovem CMS, ali ćemo na kraju vidjeti da se radi o "švicarskom nožu" ili "framework-u". Isto tako, kad bude riječ o monetizaciji ovog frameworka, vidjet ćemo kako ovaj besplatni proizvod za vas, ne znači da ja radim besplatno.

Primjedbe