Podučavanje i odgoj u mojoj online školi

U Školi stalno nešto dodajem, oduzmam. Tako sam upravo kompletirao što učenik može tipkati u formu ispod svake nastavne jedinice:
1. Pitati.
2. Odgovoriti na pitanje učitelja ali i na pitanje drugog učenika ako zna odgovor.
3. Napisati zadaću.
===============================
Sve to potpuno anonimno, pod nadimkom, bez straha da će mu se itko rugati jer sve prolazi učiteljev pregled prije javnosti.
Ako učenik zabunom umjesto nadimka napiše svoje ime i prezime ili neki drugi privatni podatak, učitelj to ne pušta u javnost nego briše, a u formi šalje obavijest zašto jedna poruka nije objavljena pa će onaj tko ju je poslao znati i ponoviti je s nadimkom.
Napravio sam Školu s idealnom sigurnošću i anonimnošću učenika, a opet nema nikakve prepreke za komunikaciju sudionika u Školi. Nadimci su dovoljni.

Učitelj je koncentriran na gradivo, učenik je fokusiran na gradivo, mir, sigurnost i dobro. To su pravi uvjeti za učenje.
Zadovoljan sam.
Evo mog prvog zadatka učenicima. Ovakvi su mi tipovi zadataka najdraži. "Svojim riječima" znači da nitko ne može od ikud išta prepisivati ma koliko mu sve bilo na dohvat ruke.
Tekst koji netko napiše kao svoj, svaki tekst, učitelj kopira u Google i eto tog teksta ako je nečija kopija.
Tad ću napisati u formu "Nadimak" kopirao si to ovdje. Taj će nakon toga vjerojatno nastaviti pod drugim nadimkom i upamtit će da nikad ne kopira u životu, jer neće moći promjeniti svoje ime i prezime i OIB kao ovdje nadimak, pa će ga kopiranje pratiti cijeli život.
To je jedan primjer odgoja u mojoj online Školi. A takvih će još puno izbaciti praksa svih nas u Školi.


#strpljen_spašen_udomljen_naučen




Primjedbe