Najava moje online Škole za programiranje web aplikacija

Najava!
Idem sa besplatnom online Školom programiranja web aplikacija za učenike. Otvorenje i početak uskoro. Možda i danas. Bit će zanimljivo koji format online Škole ću složiti (mash-up), jer ipak sam ja Prvi online učitelj u Hrvatskoj i imam 25 godina iskustva u toj ulozi.
Kako ću rješiti sigurnost učenika?
Koje formate ću izabrati za sadržaje?
Kako ćemo komunicirati?
Ono što imam u glavi najjednostavnije je moguće rješenje online škole gledano očima učenika i očima učitelja.
Uskoro!
Aplikaciju Škole poklanjam svima koji se žele ogledati kao online učitelji u nekoj temi, objavu iste na vaš hosting kao i poduku vama kako biti online učitelj i koju opremu koristiti.
Ali idemo najprije vidjeti kako će funkcionirati moja Škola, jer ovaj digitalni format škole je i meni prvi put. Praksa daje odgovor na sva pitanja.

Primjedbe