Engleski nam je drugi "materinji"

U Školi http://kartedium.com.hr/ sam počeo s
$x = 5;
$y = 3;
print $z = $x + $y;
A onda me logika učitelja odvela na temu "forma" ili Kako bilo tko na stranici može upisivati brojeve po želji i dobiti rezultat.
Tu se dogodio i početak igrice zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja, da bi me danas dovelo do početka kreairanja prave profesionalne igrice vrhunski dizajnirane. Do koje razine vidjet ćemo. Možda i razine umreženog natjecanja timova.
Na koje ćemo prepreke pri tome naići i kako ćemo ih svladati pratite (učite) u Školi.
Najprije moramo naučiti web dizajn stranice koji je prilagodljiv svim postojećim veličinama ekrana, od najmanjeg pametnog mobitela do najvećeg zid-ekrana na pozornicama arena. Na engleskom jeziku ta tema je poznata pod nazivom Responsive Web Design, u zadnje vrijeme skraćeno izgovorena samo kao Responsive, a na društvenim mrežama specijalista vjerovatno to prelazi u još kraće "resp".
Čeka me objasniti najvažniji stil koji se na engleskom zove "grid". Kako to prevesti kad na hrvatskom jeziku grid znači mreža, ali i engleska riječ "network" na hrvatskom znači mreža. Nikako. Ostajem pri engleskom nazivu "grid".
To je jedan primjer od puno njih na koje sam nailazio kao autor knjiga i tečajeva o ICT tehnologiji. Danas to nije problem jer engleski jezik nam je drugi "materinji" jezik.
#strpljen_spašen_udomljen_naučen

Primjedbe