Camtasia Screen Recorder and Video Editor

#Camtasia Screen Recorder and
Video Editor https://www.techsmith.com/video-editor.html = je program za kojim će mnogi učitelji danas posegnuti za kreiranje svojih YouTube video obrazovnih kanala. Izvrstan program, najbolji na svijetu, nekad i jedini, pružao mi je sav mogući komfor rada 15 godina. Danas se dešava sljedeće.
Camtasia je odličan program, ali je loš biznis model autora. Zadnju godinu dana moja verzija 2008 je počela gubiti funkcionalnosti: 1. ne otvara se snimatelj ekrana iz prve nego tek iz tko zna kojeg pokušaja - kad to pitam nema odgovora, ali ima pitanja a biznis predlaže kupovinu nove verzije tada 2019 2. kad se konačno otvori glas se čuje kao na 100x okretaja od normalnog - to ispravim nakon desetak ponovnih otvaranja koja se u broj 1. nisu događala, pa možete zamisliti na što je to ličilo 3. otkazivanje objave na YouTube - srećom, alat za objavu od YouTube-a je u međuvremenu postao idealan pa ga koristim 4. onda moja Camtasia više ne radi mp4 format takav da ga YouTube može objaviti, ali nisu još pokvarili kod mene proizvodnju mp4 s playerom pa tako dolazim do mp4 kojeg YouTube radi. 
Ponavljam, na sve upite mnogobrojnih u svijetu, Camtasia odgovara s kupite novu verziju. Takav poslovni model nisam doživio do sad. Zato sam se informirao o drugim riješenjima kad ova zadnja opcija kod Camtasie koju koristim otpadne i dobio informaciju da je otvoreni kod ffmpeg https://www.ffmpeg.org/download.html odličan program. Upravlja se iz "Command line" ali ako je dobar vrijedi se potruditi. 
Kad ga testiram pisat ću o tome, ali ako vi prije mene, pišite svoja iskustva. Teško mi je vjerovati da će Camtasia ostati na nogama s takvim biznis modelom. A sve je to zato što je camtasia prva i jedina bila nekad u tom rangu, a danas ima ogromnu konkurenciju u cijeni i kvaliteti i ne nalazi drugi izlaz, makar joj bio i posljednji kojeg će pokušati. Slično možemo očekivati i od drugih alata koji su nam odlični, ali su iz prošlih desetljeća, kad su bili jedini, a danas su slamka u stogu sijena.

Primjedbe