Promjena profesionalnog posla

Biti profesionalni specijalist znači nemogućnost pogleda "out of box". To dalje znači da možete rješavati samo ono što je u vašem "box"-u i to rutinski, brzo, bolje nego itko. Kad u svom specijalističkom rovu kojeg kopate sve dublje naletite na neobičan problem, tad su se stvari izvan rova već debelo promijenile da samo rijetki nađu motivaciju početi sve od početka u novom okruženju.
Zato puno više ljudi odlazi u prijevremenu mirovinu nego što ih ostaje u poslu i nakon ulaska u mirovinu, a možda i više nego onih što su dosegli punu mirovinu.
Promjena profesionalnog posla, a to je svaki onaj posao koji ima kupce, danas uzima sve više vremena i to nas ubije u pojam. Na sreću, jer ne znam drugi razlog nego na sreću, mene nije, pa tako 4+ godine slušam engleski kako bi mi postao drugi materinji jezik na kojem konačno mogu početi kreirati tečajeve na engleskom govoreći, ne pišući kao do sad i prelamajući u Wordu, nego govoreći u kameru i učeći "prijelom" videa. Prodaju rade platforme, za to imamo dobavljače, ali za marketing je poželjno da se sami uključimo što više. Što reći, kako reći, kako izgledati, scenografija i koreografija, trajanje, odjednom su nova štiva za učenje. Niti jedan medij nije nestao, nego su i dalje u igri, više nego ikad, jer je sad nešto pogodnije reći u stripu, nešto u snimci sebe, nešto u tekstu ili animaciji, a nešto samo glasom i snimkom ekrana ili samo glasom. Sve se to uči, a najvažnija je podloga ona koju stječemo sudjelovanjem na društvenim mrežama.

Primjedbe