The English for a mother-in-law 4, Mark Twain, The Adventures of Tom Sawyer

The English for a mother-in-law 4, Mark Twain, The Adventures of Tom Sawyer https://kartedium.blogspot.com/2019/07/the-english-for-mother-in-law-4-mark.html
U 4-om nastavku Engleskog za punice se dogodilo puno toga novog. Sve je novo. Taktika je nova.
U samo učenju koristimo tehnologiju! Razgovaramo s Google. Izvorni govornik nam je online rječnik Cambridge Dictionary. Slušamo, govorimo. Tu sam i ja ne izvorni govornik. Tu je i Mark Twain, Tom Sawyer, tu je i samoglasnik SCHWA.
Slušajte, slušajte, slušajte ... 80% slušajte ovaj video, a 20% vi govorite, govorite, govorite. Tu je i prijevod. Sve je tu. I tekst engleski i prijevod na hrvatski. Sad samo slušati i govoriti.
1. Znati značenje.
2. Slušati jedan dio, jednu rečenicu, opet i opet i opet, a onda pokušati oponašati izgovor. Tako rečenicu po rečenicu. Tu je i IPA znakovni jezik izgovora. Jako važno jer taj prijenos glasa preko elektronike gubi na jasnoći a nisu nam glasovi ni jednako jasni, pa je IPA ispis engleskih riječi jedini način da objasnimo našim ušima što čuju, a onda nam se to vraća kroz naša usta kad govorimo.
3. Izgovarati, oponašati, izgovarati i pri tome uključiti Google prevoditelj da piše što vi izgovarate. Kliknete li na ikonu zvučnika Google prevoditelj sintesajzer će i izgovarati što je napisano. Ali najbolji izgovor imaju online riječnici. Moj omiljeni je Cambridge Dictionary. U Google tipkam "Cam dic" i eto mi tog rječnika.
U komentare videa sugerirajte što i kako poboljšati, jer bez vaših komentara sam na brodu s kormilom, ali bez svjetionika na pučini u mrkloj noći. Kliknite i na palac gore ili palac dolje, javite prijateljima o ovom tečaju.
Turizam nam drže bake, punice i svekrve. Ovaj besplatni tečaj je moja donacija njima.
Slušajte i govorite, ponavljanje je majka znanja. Mozak će se za sve ostalo pobrinuti sam. Ništa forsirano. Snimite audio od videa na mobitel i slušajte dok hodate ili radite u kuhinji. Uzmite ušne slušalice ako smetate nekome, ali kad god možete koristite samo mobitel bez slušalica, jasniji je izgovor.
Prvih nekoliko mjeseci svaki dan samo slušajte, ne morate govoriti. Bez naprezanja, samo slušanje a ako misli odlutaju i vratit će se, ne treba se mučiti držati misli fiksirane za slušanje. Ne. Potpuni relaks. Puno puta dnevno preslušati isti audio. Ako jedan dan ne slušate, nećete nikad više u 99% slučajeva.
Ja slušam profesora A. J. Hoge -a već 4 godine svaki dan po 2-3 sata plus druga videa. Imam 4000 sati slušanja. Govorenja tek 100-injak sati.
Jednog dana i vi možda otvorite svoj YouTube kanal i budete podučavali druge.

Primjedbe