The English for a mother-in-law 1


Moji besplatni tečajevi engleskog za punice i svekrve imaju dva dijela:
1. samo govor-slušanje
2. govor-slušanje + čitanje + gramatika
https://kartedium.blogspot.com/2019/07/the-english-for-mother-in-law-1.html
To je moja vizija kurikuluma. Komentari ispod videa mogu promijeniti cijeli tijek jer oni s "like" i "not like" su više nego "subscribe". Oni imaju veću težinu da se glas širi, da nas je sve više, pa je onda sve više i komentara i svima nam više znanja.
Bez "engagement" druge strane ja pričam u prazno. Nije potpuno prazno jer vidim statistiku otvaranja i trajanja gledanja i puno drugih podataka pa su i to uši i oči u gledalištu mog teatra, ali komentari su ipak komentari, ne zamjenjivi. Nadam se da će YouTube uskoro uvesti video komentare kao Amazon https://www.amazon.com/Virtually-Native-Learn-English-non-native-ebook/dp/B01L27SO84/ref=sr_1_fkmr0_1?keywords=vladimir+skenderof+virtually+native&qid=1564174023&s=gateway&sr=8-1-fkmr0 pa ću tada vidjeti i oči i lice komentatora.
Takav program kao što je moj nisam još vidio na YouTube. Nema u njemu ništa novo, sve je staro i poznato samo drukčije producirano. Produkcija se sastoji od skripta sljedećih 100 videa u mojoj glavi i danas sjedenja za računalom 2-3 minuta, snimanje prvog videa i objava te objava reklame na mrežama.
I sad se mislim što ako će netko od toga imati koristi. A meni je to samo "nus" proizvod, kraće nego jedna cigareta pušaču.
E da, ono najvažnije što sam htio napisati je: s prvim dijelom samo-govor-samo-slušanje mi je cilj "upecati" slušatelje. To je mamac. Učiti engleski od nule, ajme tko će to, to je strašno dosadno, i onda vide moje video i pomisle hej što je ovo, kako on to misli nas učiti engleski, baš me zanima, izgleda zanimljivo, pogledat ću cijele dvije minute. Čak ću i 100 puta izgovoriti što učitelj traži. Da vidimo kud to vodi. Slušaš, izgovaraš i zavoliš jezik. To je mamac i njegova žrtva.
Nakon tko zna koliko takvih videa, žrtva voli jezik i počinjemo čitati, pisati, pjevati, razgovarati, gledati filmove bez titlova, ja i nitko vam više ne treba jer imate cijeli svijet na internetu koji jedva čeka da pričate s njim, učite s njim ili od njega, milijuni knjiga i časopisa, tekstova, blogova, TED-ova i ne-TED-ova, serija, kanala i play lista. Tu su jedno-jezični online riječnici koji izgovaraju riječi, nude rečenice, gramatiku ili platforme na koje vam živi ljudi odgovaraju.
Najvažnije je navući se, steći naviku, voliti taj proces učenja, a to se može samo ako se ne odustane u tim prvim videima. Nećete odustati ako imate motiv. Motiv je upaljač. Biti "English" komunikativan domaćin danas u turizmu na primjer je jedan mogući motiv.

Primjedbe