Znanju je mjesto na YouTube-u

Snimajte znanje, snimajte što radite, dijelite znanje, evo odličnog primjera. Nije znaje samo kad vlak ide po jednoj tračnici, bez kotača i dodira s tom tračnicom. Znanje je i kad upalite svjetlo u prostoriji. Od tih prekidača je napravljeno i računalo, jer građevni materijal računala je svijetli-nesvijetli a to nam omogućava taj prekidač zar ne.
Sportaši dijele svoje znanje jer gledamo dok nastupaju i volimo sport radi toga. Kad bi samo postojao semafor a igra sportaša zatvorena za gledatelje tko bi gledao u semafor?
Sva natjecanja iz školskih predmeta po svijetu, lokalna, sva natjecanja iz robotike, kodiranja, sve to treba biti na YouTube da ljudi uče iz toga a znanje se širi, popularizira.
U osmom se razredu moja profesorica puno mislila koga od nas troje poslati na općinsko natjecanje u matematici osmih razreda osnovnih škola. Poslala je mene. Te nedjelje nisam išao na veslanje kajaka nego na natjecanje. Možda je to bilo presudno. Bili su moji omiljeni zadaci, oplošje tijela kad su zadane dvije vrijednost, radijus, visina, bočna stranica i znate već te zadatke. zadatak je glasio izračunaj oplošje prizme a ja izračunao oplošje stošca, tako je nekako bilo. Kako mi je krivo bilo, koja banalna greška, a profesorica je mene izabrala. Imala je razloge što se dugo mislila. da je to sad, sve bih snimio na YouTube, kako se računa oplošje prizme, stošca, sve. Radite to. Pobjeđujemo na Olimpijadi informatičkoj a javnost ne zna kako. Jedan pobjednik na takvoj Olimpijadi je bio rekao da će napisati zbirku zadataka i staviti na internet ali ga je život odnio drugim putem i to nije napravio do danas. Jesu li ti zadaci tajna? Jesu li ti kodovi tajna? Ne, ne mogu biti, kakva tajna, pa to postoiji, po tome se spremaju, ali nema prijenosa na YouTube. Šteta. Možda bude kako YouTube postaje najvažniji reklamni kanal ikad. https://www.youtube.com/channel/UClVPJT9HkfUqToRcloBRJ8w/videos

Primjedbe