Testiranje: Znam 9000 engleskih riječi koje imaju različit korijen



Znam 9000 "English word families" u prijevodu je to 9000 riječi koje imaju različit korijen. Dovoljno za čitanje. Za slušanje je dovoljno 7000 samo što ovo nije test slušanja. Ja ne znam točno izgovoriti 9000 riječi i na tome radim već četvrtu godinu, intenzivno slušam i izgovaram. Čitam puno već 40 godina i zato je ta brojka 9000.
Nešto je vrlo važno: koristim englesko-engleske riječnike 40 godina, a jasno od kad je interneta to su online riječnici s izgovorom UK i US engleskog. U tim riječnici uvijek ima i rečenica u kojima se riječ koristi.
Na ovom uvjerenju dolje vidim da izvorni govornici znaju 20.000 "word families", a pročitao sam da ne-izvorni govornik tu brojku nikad ne dosegne jer mu očito nije ni potrebna.
Meni je čitanje dio radnog dana. Slušanje i govorenje također već je četvrta godina u tijeku (oko 4000 sati do sad), a ako tako nastavim i dođem do 10.000 sati slušanja, što je samo još 5 godina ili manje jer se sad video i engleski i ne gase kao nekad što što se nije gasio radioaparat, eto me na vrhu Engleskog jezika.
Ništa bez navika. Navika slušanja engleskog mi se pokazala vrlo korisnom i dobar potez kad sam s njom počeo prije 4,5 godine. Puno bolje nego da sam odgađao do danas. Dobar je osjećaj kad se okrenemo iza sebe i vidimo tisuće svojih sati uloženo u slušanje engleskog. Jako dobar.
I sve je to radi YouTubea koji postaje naš novi radioaparat na kojem možemo imati svoju YouTube stanicu, a kad je već pir nek je na engleskom, nek se stanica čuje globalno.
Zanimanje YouTuber (ili influencer kad gledamo sve mreže) hvata ogromno ubrzanje. YouTube postaje druga tražilica na svijetu. Google puno ulaže u YT. Gasi G+ jer YouTube postaje druga društvena mreža na svijetu a tko zna, možda bude i prva.
What about you? rekli bi Englezi.

Primjedbe