Prekretnica u produkciji mojih videa Learn English with me

Produkcija mojih videa s ovim 55-im videom "Learn English with mean" je skočila na veću razinu. Razlozi su sljedeći:
1. Ručno sam editirao titlove na English US
2. Nisam žalio svoga vremana.
3. Napisao sam tekst videa prije, uredio ga gramatički, uređivao sam ga neko vrijeme.
4. Spustio sam web kameru u razinu mojih očiju dok sjedim i gledao sam u zaslon kamere pa sad imam kontakt s gledateljima.
5. Odabrao sam svoj akcent i izgovor u cijelosti. Spor izgovor, jasna svaka riječ, pauze između riječi i između rečenica. By by English English, welcome my English.
Znam po sebi, koga razumijem toga i slušam. U svijetu 2 milijarde ljudi govori engleski, od toga samo 350.000 su izvorni govornici. Kome se ja onda u većini slučajeva obraćam? Obraćam se ne-izvornim govornicima kao što sam i sam. Govorim tako kako ja želim da govore meni.
S vremenom će se moj govor želiti ubrzati, s praksom, ali ću ja na to paziti, da se ne ubrza puno više od ove brzine kojom govorim u ovom videu.

Primjedbe