Novost: odmah stavljam link na YouTube

Sad su dvije novosti:
1. odmah stavljam link na YouTube, ne više preko bloga do YouTubea
2. ovu poruku pišem na hrvatskom iako je video na engleskom.
Povezao sam vektore budućnosti od Korada Korljevića na BUG TV-u sa studijom slučaja moje škole E-92 i kako sam neke vektore pogodio slučajno, a jedan važni vektor nisam vidio 18 godina nakon 2000-te iako sam ga gledao i koristio svaki dan. Taj previd me je koštao nestanka moga biznisa i zapošljavanja u državnoj školi. Taj pobjednički novi vektor, novi poslovni model od 2000-te godine do danas i ide dalje, ja sam tek otkrio ovih dana, 18 godina nakon što je isti postao nova budućnost. Nevjerojatno koliko mi je trebalo i koliko sam godina vodio moju online školu u krivom smjeru do konačno i zatvaranja.
Detaljnije u videu https://www.youtube.com/watch?v=dlWk6yCPQkc
Jeste li vi u svojim biznisima imali takve previde? Ili ste otkrivali pobjedničke vektore na vrijeme u samom nastanku? Napišite svoj "case study" u komentaru na engleskom ili hrvatskom pa da učimo na svojim greškama. Sad kad pogledam unazad na 2000-tu godinu i moj model poslovanja online škole i taj novi pobjednički model, nije bilo šanse da ja pređem na taj novi model. Meni je moj model online škole tada bio na vrhuncu, a ja sam mislio da me veliki rast tek čeka s rastom ljudi na internetu. Koja zabluda! Osamnaest godina kasnije kad smo svi na internetu u moju online školu dolazi nula (0) učenika. To je primjer kad nas naša ljudska logika može grdno iznevjeriti.
Zaključak:
1. kad je budućnost u pitanju ne vrijedi logika
2. kad budućnost zapravo počinje, makar gledali u nju, jesmo li u stanju prepoznati je da je to budućnost? Ja nisam bio i sumnjam da ću ikada to biti u stanju. Kad se činilo da jesam, bilo je to slučajno. Na primjer, otvorio sam školu računala kad nitko nije imao računalo u kući. Zatvorio sam školu računala kad su svi imali i po nekoliko računala u kući ne računajući pametne mobitele u džepu svakog ukućana, iako su ti mobiteli više tisuća puta jači u svakom pogledu od PC-a koje sam kupio 1990 - 286-ice.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=dlWk6yCPQkc
#učiteEngleskiSamnom

Primjedbe