Što je posao mojih snova?

Upravo sam u jednoj FB grupi za učenje engleskog govorio na engleskom o "my dream jobs" pa vam možda bude moj govor zanimljiv, s gledišta moga engleskog ali i s gledišta što sam rekao na tu temu.
U grupi su svi duplo pa na više puta mlađi od mene i oni govore o poslovima koje tek očekuju ili ih sad rade, a ja sam prošao te poslove. Najprije mi se vrtjela po glavi jedna priča, a onda sam tijekom govora otkrio da ja nikad nisam imao posao snova, nego da sam imao...ali zašto sad ponavljati ono što sam ovdje rekao: https://www.facebook.com/groups/fluencychallenge/permalink/966670636790088/
Eto zašto je dobro govoriti, razgovarati, pisati dnevnik, pisati blog, jer slobodno pisanje na neku temu, slobodan govor na neku temu, razgovor, ne nešto što čitate nego nešto iz glave izravno, uvijek mi se desi da napišem ili kažem što nisam mislio kad sam sjeo pisati ili sjeo govoriti. Počeo sam jedno i mozak kao da živne i uključi se i počne izbacivati nešto o čemu pojma niste imali.
Ja govore i pisanje zovem svojim laboratorijima, svojim institutima, razvojnim i istraživačkim platformama. Naprosto vam ruka sama piše ili riječi same izlaze iz glave, i uvijek je to jedno izvrsno otkriće, vaše za vas ili ga podjelite.

Primjedbe