Evo primjera izobilja u kojem danas živimo

Evo primjera izobilja u kojem danas živimo. Zahvaljujući platformi Patreon i mom profilu na toj platformi https://www.patreon.com/ivicakartelo možete donirati mene kao svog osobnog učitelja iz razvoja web aplikacija.
Osjećaj da sam tako nešto novo ponudio na hrvatskom i engleskom jeziku je izvanredan. Sljedeći takav osjećaj mi sljedi kad dobijem prvog donatora, a onda i deset, dvadeset...
Ja sam i donator i znam da je jednako uzbudljivo imati donatora i biti donator. Tko bi to ikad pomislio! Al' je istina, jer osobno to živim.
Donatore tražim za svoju kreativnost na YouTube kanalu https://www.youtube.com/ivicakartelo gdje tko god želi može učiti razvoj i kodiranje web aplikacija potpuno besplatno.
Budite i vi YouTube kreatori jer je to kreativan i inspirativan posao. A svaki kreator je i donator. Tako postajete potrošači i tvorci digitalnog izobilja u kojem danas živimo, prije svega obrazovnih sadržaja.
Preko dodane vrijednosti znanja, virtualni svijet se u formatu znanja prelijeva u realni svijet i čini ga također svijetom izobilja baziranim na znanju.

Primjedbe