Kad je A.J. Hoge vozio polovno japansko auto, ja sam vozio polovnu peglu

Moj profesor engleskog A. J. Hoge, a s ovim videom može postati i vaš, govori o poduzetništvu kao da je mene pitao što će reći, što iznenađuje, jer jesmo oba poduzetnici online, online učitelji koji tako i zarađuju, ali on živi u Silicijskoj dolini a ja u Splitu, i opet isto mislimo o biznisu i dali bi isti savijet početnicima u biznisu. On je na početku svog biznisa bio u iznajmljenom apartmanu bez kupatila, morali su hodnikom do zajedničkog kupatila, prije 12 godina. Ja nisam niti to. Bili smo podstanari kod punice, prije 28 godina. On je vozio polovno japansko auto, a ja sam vozio prvih 6 godina svog biznisa polovnu peglu iako smo imali i do 50 zaposlenih.
Evo tog videa kojeg preporučujem i školama. Ovako se uči o biznisu:
https://www.youtube.com/watch?v=IurNmUkyd20

Primjedbe