Engleski je nafta budućnosti, autor je zanimanje budućnosti

Pošto ja učim engleski onda u svakoj rečenici tražim grešku, pa sam tako u ovoj rečenici koja se dijelila na Facebooku "I shouldn't have had that coffee in October." promislio kako bi trebalo koristiti simple past "had" jer se zna vrijeme, a ne perfect "have had". I kad sam već tipkao pitanje na stackoverflow
I shouldn't have had that coffee in October. vs. I shouldn't had that coffee in October.
Grammarly koja me prati ma gdje pisao, odmah je podvukla crveno ispod "had" i poručuje mi da je ispravno "have" i ja se tada sjetim da iza should uvijek ide infinitiv bez "to". Dakle, potpuno je ispravno
I shouldn't have had that coffee in October.
Tu se ne radi o present-perfectu nego se radi o simple past "had".
Svi koji govore kako strani jezik treba odmah od prve učiti temeljito, jer je kasnije puno teže ispravljati krivo naučeno, su u pravu. Ja sam tome odličan primjer. Nakon tri godine slušanja i govorenja, gledanja IPA notifikacije izgovora, učenja gramatike, ja se još uvijek bunim.
Ustvari, kad kažem 3 godine učenja nisam puno rekao. Trebam reći 3000 sati učenja. Metodom slušanja, imitiranja izvornog govornika, pisanja, govora, čitanja, danas s internetom, početnik dobrog sluha može dosegnuti master razinu govora engleskog jezika, a to je najveća moguća razina, to je razina izvornog govornika u svakom pogledu.
Ja sam sad na razini "fluency" i krećem se prema master, što bih mogao dosegnuti za iduće 3-4 godine i još 3000-4000 sati učenja.
Kolika je to razlika!? Meni treba 7-8000 sati za što početniku danas treba 1000 sati, a samo zato što nisam prije 40 godina učio engleski kao danas.
Engleski je danas nova nafta. Primjer. Laura Kampf živi u Kelnu, ali s onim što radi nije mogla uspijeti u Njemačkoj na njemačkom jeziku. Što radi? Radi DIY, uradi sam, snima što napravi i kako pravi, objavljuje na YouTube na engleskom i ima 321.000 pretplatnika (onaj 1 sam ja).
Jedan video: https://www.youtube.com/watch?v=ZSLWTQ1hXZo
Uz prihod od reklama na YouTube (Google AdSense) koji se ne smije govoriti koliki je, Laura ima i prihod koji je javan, a to je prihod od 735 "patrons" i iznosi $2195 u ovom trenutku, mjesečno.
https://www.patreon.com/laurakampf
Laura je spojena još na neke platforme a i iznajmljuje radionu drugima koji se na isti način financiraju.
Ima li u Splitu praznih, napuštenih drvodijelskih radiona sa svim alatima? Ima li mehaničkih radiona, garaža, ima li napuštenog alata? Vjerojatno ima.
Sve se to može i bez garaže i bez alata ukoliko ste vičniji drugim poslovima, pogotovo digitalnim, umjetnosti, obrazovanju, a najuočljiviji su digitalni marketari i "life couch"-i.
Ali, Laura je samo jedan primjer od tisuće i tisuće danas u svijetu koji se tako financiraju.
Detaljno o finnaciranju preko https://www.patreon.com/
Sve je više platformi koje traže autore. Autor je zanimanje budućnosti. Postojat će samo dva radna mjesta: u javnom sektoru i autor. Jer već danas privatnik treba autora a ne zaposlenika, a uz internet i engleski i trend kojeg imamo, ne vidim razloga da itko ikoga zapošljava u stalno kad može naći autora za sve što mu treba u vremenu kad mu treba.
Treba iskoristiti engleski i internet i svoju volju za biti autor. Svi ti poslovi su ne ponavljajući, nestaje rutine. Umjetna inteligencija sve više osvaja rutinu, a pitanje je hoće li se ikad moći nositi s čovjekom tamo gdje rutine nema.
Tko me prati vidi da se i ja organiziram i pripremam, ma već sam u tome, za isti način financiranja kao i Laura. A ovdje sam naveo samo ono što ja sad znam o svim mogućim platformama, a one niču svaki dan sve inovativnije i povoljnije za autore.

Primjedbe