S ovim videom sam zadovoljan

Ovaj video dužine 4 minute i 52 sekunde sam napravio za 3 sata. Sviđa mi se ovaj format i vremenski i po dimenzijama i kadrovima, kao i moj izgovor, brzina izgovora i količina izrečenog. Slušao sam i slušam puno tečajeva i svi do jednog brzo govore i puno puno suvišnog govore. Ja se više oslanjam na praktični rad učenika, da mu to maksimalno olakšam, a teoriju je lako naći na internetu. Što je to web? Što je to HTML? Što je to web server? Sve je to svakome na dohvat ruke i čemu da ja s tim zamagljujem ono bitno a to je praksa.
Od prvog dana sam se odlučio da na videu postoji tekst na engleskom, a ne onaj od Google prevoditelja koji može ispasti svakakav i kad izvorni govornici govore. Stalno sam mislio kako će taj tekst biti ispod, a evo danas tekst sam stavio desno radi popunjavanja prostora do HD formata i čini mi se da je to pun pogodak. Tako čovjek ne mora pomicati zjenice oka prema dolje, nego je tekst u ravnini same radnje na videu. Na tom mjestu sam mogao povećati slova do 36 piksela, pa i to manje zamara oči. Koristim Camtasiu i najjeftiniju Logitech kameru i mikrofon.

Primjedbe