Reinvent sebe

Internet je pun podučavanja, a vrlo malo ima povratnih veza. Kako učenici napreduju to najbolje oni znaju i ako oni ne pokažu svoje znanje cijeli proces obrazovanja na internetu je zakinut za to.
Nastava u učionicama kroz redovno školovanje je nezamjenjiva po tom pitanju. Svaki učenik čuje i vidi svakog učenika, kako uči, kako napreduje, kako sudjeluje i to vrijedi najmanje koliko i učiteljeva riječ.
To je realna situacija cijeli život, uvijek vidimo svoje suradnike, komuniciramo, naš razvoj je razvoj sredine, bilo u igri bilo na poslu.
Internet nam je to za sad uzeo, tu povratnu vezu. Zato ja pokazujem svoj napredak u engleskom, pišem, govorim o tome, pa sam sad u fazi vježbanja javnog govora i svi koji žele mogu vidjeti kako ja napredujem pa onda i sami možda tako učiti i pokazati svoj napredak.
Danas sam govorio o "reinventu" svakoga čovjeka i kako je to moguće vježbati. Inspiracija su mi bile riječi Noaha, autora knjige "21 lesson for 21st century". Kad ga je u googleovom kampu, voditelj predavanja upitao što bi trebala učiti njegova djeca koja sad kreću u školu, Noah je odgovorio: "Ne znam. Emocionalnu intelegenciju. Ali ono što znamo je da će se čovjek često morati "reinvent" a tko to može."
Što sam ja o tome govorim možete pogledati u mom današnjem videu

Primjedbe