Moji slobodni govori na engleskom

Kako je teško držati javni slobodni govor iz glave, bez čitanja, i na materinjem jeziku, a na stranom da i ne govorim. Počinjem sad svaki dan snimati svoje kratke slobodne govore, pogledati, obrisati i sve tako. Poneke ću svako toliko objaviti na mom YouTube kanalu da javno zabilježim svoj napredak.
- Dobro je što mi sad nema hrvatskog u glavi dok pokušavam tečno i suvislo izgovoriti englesku rečenicu. Tražim pogodnu englesku riječ, kao što tražim pogodnu riječ i kad govorim na materinjem.
- Loše je što govorim pre sporo i zapinjem, imam pre duge pauze. To će doći na svoje vježbom.
U ovom današnjem svom slobodnom govoru sam i nešto otkrio. Pogledajte što: https://www.youtube.com/watch?v=MTPqAmcVk78
P.S.
Danas sam u prolazu izmjenio nekoliko rečenica s Amerikancem i čovjek je pohvalio moj engleski. Savjet i vama: ne opterećujem se s konstrukcijom cijelih pravilnih rečenica nego samo izgovaram bitne riječi, na primjer "train late station is closed, Florence, - tako i ja čujem njegove bitne riječi jer on govori brzo pa si može priuštiti da izgovara cijele rečenice, a kad bih ja izgovarao cijele čovjeku bi prošao godišnji dok ja izgovorim.
Te moje važne riječi čovjek je u svojoj glavi pretvorio u super pravilne rečenice i tako je rekao da mi je engleski odličan.
Sve smo se razumjeli u prolazu a dosta smo informacija rekli. Čovjek je baš stigao iz Ljubljane i oduševljen je Ljubljanom i Slovenijom.

Primjedbe