Dizajn i sadržaj

Nikad nisam ulagao u "Wow!" mojih stranica. Ulagao sam i ulažem u "Wow!" mojih knjiga i tečajeva, mojih proizvoda. Dizajn je važan, ali nije najvažniji. Sadržaj je najvažniji. Što kuća nudi, je najvažnije. Ako imate pšenicu a nemate je u što pakirati, preživjet ćete. Ako imate u što pakirati, ali nemata što pakirati, nećete preživjeti.
Ponekad smo zasljepljeni svojom idejeom o važnosti dizajna, zato je dobro pronaći nekog ne istomišljenika i upitati ga: što je na mojoj stranici jače, dizajn ili sadržaj (ponuda)?
Pod sadržajem uvjek mislim na ono što prodajemo, od čega živimo ili bi htjeli živjeti.
Mjerilo vlastitog dizajna i sadržaja je i koliko smo uklopljeni u okoliš. Ako mnogi i sve više njih imaju 100% isti dizajn onda smo i mi copy-paste i to je nešto što može svatko imati.
Ista stvar je i sadržaj (ponuda). Ako oko nas raste ponuda istog tipa onda smo daleko od agilnosti i inovativnosti. Riječ agilnost je nastala radi nogometaša koji se znaju naći na terenu ne pokriveni, znaju uteći svome čuvaru. To bi u web dizajnu i sadržaju značilo biti drukčiji.
I zato sam napravio ovakvu web stranicu. Tko god klikne na nešto na njoj bit će ugodno iznenađen onim što slijedi, a tko se ikad vrati na moju stranicu to sigurno neće biti radi dizajna iste, nego da vidi ima li na stranici novih ponuda. I to je ono što sam želio postići ovom stranicom. Osim toga, ona je tek tu da se sa mojih profila i tekstova mogu jednom adresom referirati na sve moje proizvode.

Primjedbe