Sam-izdavač na Lulu.com i da li vam se isplati

Evo računice mog samo-izdavaštva na Lulu.com na primjeru zadnje moje knjige 'SQL upiti'

  1. Napisao sam knjigu u Wordu.
  2. Počeo sam proces kreiranja knjige na Lulu.com u 23 sati, završio u 24. Sam proces traje 10 minuta, ukupno za e-knjigu i papirnatu, kad imam pripremljene korice, a ja ih nisam imao. Također, nisam ni dimenzionirao Word knjigu, nisam imao manju sliku za stražnje korice.
  3. Prvi korak izbor ponuđenih formata knjige. Biram 6x9 inča. Te dimenzije sad odlazim u Word i kreiram. Dobivam 140 stranica knjigu.
  4. Pokušavam s PDF, javlja da mi unutrašnje slike nemaju 300 piksela po inču, objavljum knjigu u Word formatu, ide glatko.
  5. Onda dolaze korice i tu sad biram njihove besplatne predloške. Biram one koje nemaju predviđenu moju sliku na na prednjim ni na stražnjim koricama. Tu gubim najviše vremena. Sve su ove faze iste za e-knjigu i za papirnatu knjigu. Najprije sam prošao papirnatu knjigu, a onda e-knjigu. Nemam kod sebe nikakav program kojim bih dao mojoj grafici 300 piksela/inč, pa se snalazim s Paintom, Wordom, tražio sam po webu programe. Tu sam izgubio puno vremena. ISBN sam uzeo njihov (to je besplatno). Bar kod je njihov i bit će na korici zadnjoj.
  6. Zadnji korak je cijena njihova, predložena prodajna od njih, a ja mogu staviti koliko hoću prodajnu. Sad sljedi ta računica koja je mani i vama najzanimljivija kad trebamo izabrati tko će nam tiskati knjige.
  7. Dozvolio sam da Google uzme 20% moje knjige u svoju tražilicu knjiga. Toliko se nudilo.
  8. Njihovi troškovi tiskanja jedne knjige su $4,05. Po toj cijeni prodaju knjigu autoru a na svakih 100 komada daju i popust od 10%. Ako bih naručio 100 komada to bi me s poštarinom koštalo 3.574,28 kn. Znači da me jedna knjiga s isporukom na kućna vrata košta niti 36 kn. Ako naručim samo jednu knjigu, dođe me s poštarinom 11,42$ = 68,75 kn. To je najjeftinija opcija poštarine. Knjiga stiže od jedne do šest sedmica nakon što je tiskana.
Kad sljedeću knjigu budem radio na Amazonu javit ću vam podatke. Za sad na Amazon mogu samo knjige na engleskom i još nekoliko jezika, ne i hrvatski. Knjige na hrvatskom objavljujem na Lulu.com a na engleskom na Amazon.com.
Do sad sam objavio na Lulu.com ove knjige
a na Amazon ove.

Primjedbe